Mimo wzrostu sprzedaży w kanale e-commerce
W II kwartale 2020 roku przychody ze sprzedaży w detalu spadły o 47% i zanotowały wynik 1,233 mld zł. Natomiast sprzedaż w kanale e-commerce wzrosła o 79% i wyniosła 626 mln zł. Sprzedaż LFL w detalu spadła o 49% wobec 3-procentowego spadku w roku ubiegłym.
W bieżącym roku wynik EBITDA w II kwartale wyniósł 40 mln zł, a strata operacyjna sięgnęła 112 mln zł. Przez sytuację związaną z pandemią firma straciła ok. 1 mld zł wpływów.
CCC zrealizowało plan oparty o porozumienie z bankami, obligatariuszami, wykorzystała programy pomocowe oraz przeprowadziła emisję akcji, pozyskując dzięki temu ponad 0,5 mld zł.
W tym samym okresie czasu roku ubiegłego Grupa CCC osiągnęła 138 mln zł zysku operacyjnego i 321 mln zł zysku EBITDA przy osiągniętych przychodach w wysokości 1,642 mld zł.