Strona główna / Artykuły z branży / Grycan zamyka punkty w centrach handlowych

Grycan zamyka punkty w centrach handlowych

Na decyzje wpłynęły niedziele niehandlowe

Twórca marki Grycan zapowiedział, że sieć będzie zamykać punkty zlokalizowane w centrach handlowych oraz będzie poszukiwać innych kanałów dystrybucji w sieciach, ponieważ wprowadzony zakaz handlu w niedziele źle wpłynął na osiągane wyniki przez placówki. Większość lokali znajduje się w centrach handlowych i właśnie to ich szczególnie dotknął zakaz.

Grycan walczy o to, żeby nie zwalniać ludzi i nie musieć robić restrukturyzacji. Firma zobligowana jest podpisanymi umowami z centrami handlowymi, ale gdy terminy będą się kończyć sieć będzie zamykać swoje punkty w galeriach. W taki sposób zamknięte zostały już dwa.

Tylko 1/3 lokali w centrach handlowych przynosi takie obroty, dzięki, którym mogą być otwarte w niedzielę. Zamknięte zostały te lokale, które są mocno nierentowne.

Marka Grycan – obecna jest na polskim rynku od 2004 roku. Od początku swojego istnienia firma rozwinęła się jako największa rodzinna sieć lodziarnio-kawiarni w Polsce i w Europie. Aktualnie sieć liczy ponad 150 lokali.

Kategorie: