Grupa wypracowała obroty na poziomie ponad 6,5 miliarda złotych.
W porównaniu do tego samego okresu rok temu to wzrost o prawie 739 milionów złotych (12,8 proc.).
W podziale na sieci obroty:
-Intermarché wraz ze stacjami paliw kształtowały się na poziomie blisko 4 miliardów złotych (wzrost o 10,6 proc.)
-Bricomarché ponad 2,5 miliarda złotych (wzrost o 13 proc.)
-like-for-like (na sklepach porównywalnych) łącznie wzrosły o prawie 11 proc. w porównaniu do poprzedniego roku.
Pierwsze trzy kwartały to powrót Intermarché do rozwoju sieci, w tym do m.in. usługi Intermarché Drive, która pozwala klientom na zamówienie produktów poprzez stronę internetową i ich odbiór w specjalnie wyznaczonej do tego strefie przed sklepem. Usługa ta jest dostępne obecnie w 54 miejscowościach w całej Polsce.
Sieć sklepów ulega także zwiększeniu. Kolejny supermarket uruchomiono w Miliczu i planowane są kolejne otwarcia.
W sklepach Intermarché wdrażany systematycznie jest nowy koncept Power, poszerzając tym samym ofertę produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych a także zapewniając klientom bardziej intuicyjny układ sklepów.
Supermarkety Bricomarché także rozwijają udogodnienia z zakresu e-commerce. Na sieć Bricomatów (autorskich boksów, które pozwalają na odbiór artykułów zamówionych online o dowolnej porze dnia) składa się już 79 maszyn. Sieć sklepów spod szyldu Bricomarché również ulega stałemu powiększeniu.