Strona główna / Artykuły z branży / Empik zanotował wzrost sprzedaży za pomocą aplikacji

Empik zanotował wzrost sprzedaży za pomocą aplikacji

Wynik: ponad pół miliona więcej zamówień

Empik w 2018 roku osiągnął 575 tysięcy zamówień więcej niż w roku ubiegłym, a transakcje dokonywane w aplikacji wzrosły o 100% . W 2018 roku ruch na stronie internetowej Empik.com wzrósł o 25% w porównaniu do 2017 roku, a osiągnięty wynik to ponad pół miliona zamówień, a to oznacza, że aż 30% kupujących dokonało transakcji poprzez sklep internetowy.

 

Na początku stycznia zostały ogłoszone nominacje do kulturalnych nagród – Bestsellerów Empiku 2018. Kategorie jakie biorą udział w nominacjach to: książki, płyty, filmy, które w ubiegłym roku cieszyły się największym zainteresowaniem wśród kupujących, zarówno w salonach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym. Podczas gali telewizyjnej, która odbędzie się 13 lutego zostaną ogłoszeni laureaci.

 

W kategorii produktowej Sport w kanale online kupujący najchętniej wybierali opaski Xiaomi Mi band, a w kategorii zdrowie i uroda najczęściej kupowanym produktem były damskie zapachy marki Calvin Klein. Rok 2018 cieszył się również wzrostem zainteresowania grami planszowymi.

 

Empik.com w 2018 roku wdrożył wiele nowych rozwiązań oraz był czasem wielu sukcesów tj. 20-lecie istnienia sklepu internetowego w Polsce, wprowadzenie nowej wersji aplikacji, a marketplace odnotował 300 tysięcy zamówień. Rok 2019 dla sieci Empik to nadal czas rozwoju oraz nowych wyzwań.

Kategorie: