To kolejny krok w rozwoju firmy
Polska spółka Bialcon zdecydowała się na emisję akcji – jest to krok w rozwoju firmy, który ukierunkowany jest na zdobycie rynków zagranicznych oraz budowę marki globalnej. Wartość emisyjna 5 tysięcy akcji, które przeznaczone zostały do objęcia to 1 mln złotych. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na dalsze prowadzenie produkcji w kraju, pogłębienie współpracy z polskimi producentami oraz na rozwój segmentu marek premium.
Kolejnym planem sieci jest inwestycja w e-commerce. W ten sposób Bialcon nie tylko umocni swoją pozycję na polskim rynku, ale również powalczy o rynki zagraniczne. Marka Bialcon powstała w 1992 roku, stworzona została przez Barbarę Chwesiuk. Do spółki Bialcon należy również marka Rabarbar, która powstała w 2010 roku. Główna siedziba oraz zakład produkcyjny znajdują się w Białej Podlaskiej. Cała sieć spółki to blisko 170 salonów.
Asortyment marki Bialcon to przede wszystkim odzież damska, która skierowana jest do kobiet, które cenią sobie elegancję i proste, niebanalne kroje. Natomiast oferta marki Rabarbar to odzież odwołująca się do polskiej kultury, wplątująca elementy rękodzieła.