Strona główna / Artykuły z branży / Ekspansja zagraniczna Plantwear

Ekspansja zagraniczna Plantwear

Firma wchodzi na rynek rumuński

Sprzedawca drewnianych akcesoriów lifestylowych (zegarki, bransoletki, naszyjniki, okulary itd.) – Plantwear w II kwartale 2020 roku osiągnął prawie 2,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. W czerwcu spółka zanotowała 0,9 mln zł przychodów. Jest to wzrost, aż o 75,9% w porównaniu z tym samym okresem czasu roku ubiegłego. Wpływ na wzrost osiągniętych wyników miał globalny wzrost rynku e-commerce spowodowany koronawirusem.

W ubiegłym kwartale na pierwszym miejscu pod kątem sprzedaży znalazła się drewniana biżuteria, która wygenerowała ponad 1 mln zł przychodów. Zaś na drugim miejscu były drewniane zegarki – sprzedaż zanotowała ponad 0,7 mln zł przychodów.

W związku z dynamicznym rozwojem spółka zdecydowała uruchomić sprzedaż oraz kampanie reklamowe na rynku rumuńskim.

W ostatnim czasie firma wdrożyła również sprzedaż za pośrednictwem platformy Etsy oraz zmieniła strategię kampanii reklamowych dla Plantwear.com.

Kategorie: