Strona główna / Artykuły z branży / Dzięki technologii back-end Giacomo Conti i Sunset Suits zwiększają wydajność

Dzięki technologii back-end Giacomo Conti i Sunset Suits zwiększają wydajność

Klienci częściej włączają zakupy omnichannel do swojego procesu zakupowego. Firmy Giacomo Conti i Sunset Suits rozwijają się w tym kierunku.

Właściciele Giacomo Conti i Sunset Suits konsekwentnie realizują założenia oparte na cierpliwym i zrównoważonym rozwoju. Marki te przyjęły podejście omnichannel, co zaowocowało wzrostem wyników sprzedaży.

W ostatnim czasie marka Giacomo Conti skupiła się na promowaniu adopcji zwierząt, dlatego jest to priorytet w strategii odpowiedzialności społecznej firmy. Marka rozwija również działania komunikacyjne, wykorzystując różnego rodzaju kanały do emisji swojego przekazu. Dzięki temu będzie mogła stworzyć spójne doświadczenie klienta w sklepach stacjonarnych i na platformach internetowych. Jest to kolejny ruch w kierunku usprawnienia e-commerce. Ważnym czynnikiem w tym aspekcie jest doradztwo w zakresie konsultacji wizerunkowych.

Strategia rozwoju biznesu omnichannel okazała się dla obu marek bardzo skuteczna, czego efektem jest otwieranie kolejnych sklepów na terenie całego kraju. Najnowszy sklep znajduje się w Lesznie, który został otwarty przez Sunset Suits, a swoje produkty prezentuje w nim Giacomo Conti. Wciąż trwają negocjacje dotyczące uruchomienia kolejnych placówek, które poszerzą portfolio.

Kategorie: