Wartość oszacowano na 850 mln zł
Dino Polska w ubiegłym roku powiększyło się o 202 nowe markety i zamknęło rok z liczbą 977 sklepów. W 2018 roku Polacy w sklepach Dino wydali prawie 6 mld złotych, a to przełożyło się na zysk dla firmy w kwocie ponad 300 mln zł. Jest to wzrost o 94 mln zł większy niż w 2017 roku. Trzy razy więcej mają kosztować dalsze inwestycje w rozwój sieci, a na koniec bieżącego roku ogólna liczba sklepów może powierzyć się do około 1200.
Cel założony przez sieć to kontynuacja programu inwestycyjnego, którego wartość oszacowana została na około 850 mln złotych. Oprócz inwestycji w nowe markety sieć inwestować zamierza w centra dystrybucyjne oraz moce produkcyjne. Dino zarabia nie tylko na otwarciach nowych sklepów, ale również dzięki tym istniejącym w których sprzedaż rośnie rok do roku w dwucyfrowym tempie.