Sieć zapowiada ekspansję w dużych miastach
Rok 2018 był dla niemieckiej sieci Tedi czasem rozpoznania rynku i zaznaczenia na nim swojej obecności. Ubiegły rok sieć zamknęła z liczbą 13 sklepów. Bieżący rok ma być dla Tedi rokiem przełomowym w którym mając już odpowiednią wiedzę, zasoby kadrowe oraz podpisane umowy najmu będą mogli przyspieszyć rozwój nowych sklepów.
Obrana przez sieć dyskontową strategia to rozwój sieci nie tylko w podmiejskich parkach handlowych, ale również w większych obiektach w centrach dużych miast. Sieć w 2019 roku zamierza powiększyć liczbę swoich sklepów nawet do kilkudziesięciu.
Sklepy Tedi znajdują się m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Gdańsku. W ofercie sieci znajdziemy produkty tj. artykuły do domu, do biura, artykuły dekoracyjne, narzędzia do majsterkowania, artykuły dla zwierząt, produkty drogeryjne, zabawki oraz asortyment sezonowy.