Strona główna / Artykuły z branży / Coccodrillo wdraża nowe rozwiązania technologiczne

Coccodrillo wdraża nowe rozwiązania technologiczne

Ponadto firma rozwija również nowe kanały sprzedaży

Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się aktualnie sprzedaż w kanale internetowym Grupy CDRL. Firma koncentruje się na umacnianiu pozycji swoich sklepów online oraz na poszerzaniu dostępności produktów. Ponadto Grupa wdraża nowe rozwiązania technologiczne oraz rozwija nowe kanały sprzedaży – w ostatnim czasie uruchomiona została ukraińska i rumuńska wersja sklepu internetowego, a produkty marki Coccodrillo można zakupić również na platformie Allegro.

W kwietniu 2021 roku trzy spółki zależne, które zajmują się prowadzeniem salonów sprzedaży w centrach handlowych podjęły decyzje o rozpoczęciu restrukturyzacji, która pomoże m.in. zmniejszyć koszty działalności.

Właściciel marki Coccodrillo i marki Buslik – Grupa CDRL w ubiegłym 2020 roku zanotowała stratę w wysokości 41,7 mln zł, a przychody ze sprzedaży w zeszłym roku wyniosły 405,6 mln zł (spadek o 21% rdr).

Kategorie: