Strona główna / Artykuły z branży / Cele i założenia Grupy CCC

Cele i założenia Grupy CCC

Jakie?

W ubiegłym 2019 roku Grupa CCC sprzedała 52 mln par butów i tym samym odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 24%, osiągając 5,8 mld zł. Największy wpływ na wzrost sprzedaży miał dynamicznie rosnący e-commerce (wzrost o 49%).

Celem na 2020 rok jest dalsze wzmacnianie pozycji w Europie, a zwłaszcza w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, uruchomienie platformy internetowej w krajach tj.: Austria, Rumunia, Węgry; uruchomienie aplikacji mobilnej CCC w Rumunii, Czechach, Austrii, na Węgrzech i Słowacji; uruchomienie aplikacji mobilnej i platformy eobuwie.pl w Chorwacji, platformy MODIVO na kolejnych rynkach oraz aplikacji mobilnej DeeZee.

Firma zakłada również obecność w kanale online w Rosji oraz otwarcie sklepu hybrydowego eobuwie.pl w Czechach.

Grupa chce również wdrożyć nowe rozwiązania technologiczne do już istniejących sklepów tj.: kasy samoobsługowe czy tablety do zamówień online.  

Kategorie: