To sposób na przyciągnięcie klientów
Biedronka wprowadza udogodnienia dla swoich klientów w postaci sklepów całodobowych, autobusów dowożących klientów z plaży do sklepów, otwiera także działy z warzywami i owocami na zewnątrz sklepu. Sieć chce w ten sposób wykorzystać szansę na zwiększenie obrotów, które dają tłumy turystów przebywających w miejscowościach położonych nad polskim morzem.
Okres wakacyjny dla części sklepów jest trudnym okresem w którym spada nie tylko liczba klientów, ale również wartość koszyka zakupowego, dlatego sieć wychodzi naprzeciw klientów i wprowadza nowe udogodnienia.
Sklepów Biedronka na terenie Polski jest ponad 2900, także w miejscowościach wypoczynkowych nad Morzem Bałtyckim. Kolejnym udogodnieniem jest wydłużenie czasu pracy w wybranych sklepach, które są czynne przynajmniej do godz. 23:00.
W Łebie uruchomiony został Biedronkobus, czyli linia autobusowa, która dowozi klientów z plaży do sklepu. Natomiast przy sklepach w Mielnie, Ustce i Dziwnowie powstały stoiska z owocami i warzywami na zewnątrz sklepów, które wyposażone są w wagę i osobną kasę obsługiwaną przez pracownika.