Strona główna / Artykuły z branży / Biedronka stawia na franczyzę

Biedronka stawia na franczyzę

Sklepy partnerskie otwierane będą w całym kraju

Pierwszy sklep w modelu franczyzowym Biedronka otworzyła ponad 10 lat temu, a aktualnie takich sklepów na terenie Polski funkcjonuje ok. 70. Biedronka swoim Partnerom pomaga w wyposażeniu sklepu, organizuje wszystkie potrzebne urządzenia, przekazuje know-how, dostarcza towar, na bieżąco wspiera działalność w zakresie marketingu oraz przeprowadza szkolenia (Partner, personel).

Wymagania względem franczyzobiorcy to przede wszystkim posiadanie lokalu (własny lub wynajęty) w miejscowości ok. 3000-5000 mieszkańców.

Sklepy Partnerów sieci Biedronka będą sprzedawać produkty, które pochodzą z magazynu centralnego, wyjątkiem jest pieczywo, które dostarczane jest przez lokalnych dostawców. W sklepach franczyzowych pojawi się również sprzedaż z lady tradycyjnej (mięso, wędliny, sery), która wprowadzana jest także do wybranych sklepów własnych Biedronka.

Kategorie: