Będzie to pierwszy rynek w Europie Zachodniej.
Answear.com zrealizował kolejny istotny krok w ramach swojej ekspansji zagranicznej, oficjalnie inaugurując swoją obecność na włoskim rynku. Jest to już 12 rynek, na którym działa Answear.com i zarazem pierwszy w Europie Zachodniej.
Społeczeństwo włoskie cechuje się dojrzałością w kontekście zwyczajów konsumenckich, z chęcią inwestowania w modę i ubrania. Dodatkowo, znaczna liczba mieszkańców Włoch aktywnie uprawia sport, co potencjalnie może wpłynąć na zwiększone zainteresowanie ofertą w kategorii Sport & Outdoor."
Answear.com działa zatem już w 12 krajach Europy. Krajami tymi są to: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Ukraina, Bułgaria, Rumunia, Grecja, Chorwacja, Słowenia, Cypr i Włochy. Sprzedaż jest zdywersyfikowana geograficznie, a żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30% udziału w całkowitych przychodach Spółki.
Struktura sprzedaży jest zdywersyfikowana geograficznie, przy czym żaden z rynków nie przekracza 30% udziału w całkowitych przychodach Spółki