Strona główna / Artykuły z branży / Ambitne plany Frisco.pl

Ambitne plany Frisco.pl

Firma chce poszerzyć gamę produktów

E-supermarket chce być konkurencyjny zarówno pod względem ceny produktów, ale i również gamy oferowanych artykułów. Ma na to pozwolić nowy magazyn firmy zlokalizowany w Klaudynie.

Frisco.pl oprócz Warszawy dostarcza produkty również na inne obszary, ale z wyłączeniem artykułów świeżych. Celem obranym przez firmę jest także rozwój tego segmentu.

W planach sieci jest również wprowadzenie na rynek usług tj.: Google Assistant, sprzedaż alkoholu oraz możliwość zamawiania produktów bezpośrednio z ekranu lodówki. Usługi te mają przyczynić się do zwiększenia sprzedaży i przychodów.

Sklep swoim klientom oferuje ok. 13 tys. produktów, a od 2012 do 2019 roku e-sklep notuje średnio 33% wzrostu sprzedaży.

Kategorie: