
Natura inwestuje w digitalizację swoich witryn
Zastosowanie tego typu rozwiązań to wiele korzyści.
Zastosowanie tego typu rozwiązań to wiele korzyści.
Stacjonarny sklep powstał w Oslo i mieści się przy jednej z głównych ulic tego miasta w popularnym centrum handlowym.
Otwarty 27 października sklep zlokalizowany jest w Warszawie przy ulicy Wilczej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 7,03 mld zł i były o 1% wyższe niż w tym samym okresie w 2020r.
I to jeszcze w tym roku.
W ofercie sklepu znajdziemy szerokie portfolio produktów: od odzieży i obuwia, kategorię dom i ogród, aż po zabawki i artykuły na przyjęcia
Grupa opublikowała wstępne wyniki.
Marketplace pod marką Slowly uruchomiony został od października w ramach sklepu internetowego tatuum.com.
Do 30 listopada 2021 r. ma nastąpić formalizacja warunków negocjacji lub zawarcie umowy .
Rosnąca sprzedaż to wynik nie tylko ekspansji sieci, ale także szerokiej oferty produktów w korzystnych cenach.