To odpowiedź na wyzwania z jakimi przychodzi się mierzyć klientom podczas zakupów.
Dzięki elektronicznym oznaczeniom cenowym Klient będzie miał pewność jaka jest cena wybranego produktu, jaki jest jego kraj pochodzenia, waga oraz informacje o promocjach na dany artykuł.
Wydaje się to ważne przede wszystkim podczas porannych zakupów, kiedy to w sklepie wprowadza się wiele zmian.
System ESL jest połączony z systemem zatowarowania, dlatego wszystkie ceny są automatycznie przenoszone na e-cenówki. Dzięki temu zmniejsza się wysiłek druku i zmian cen co oznacza oszczędność papieru i tuszu, a to stanowi z kolei mniejsze obciążenie środowiska.
Taki system wdrożony jest już we wszystkich sklepach w Poznaniu, wielu sklepach w Warszawie oraz we Wrocławiu. Z końcem maja bieżącego roku system pojawi sie w ponad 300 placówkach, a do końca sierpnia planowane jest wprowadzenie systemu we wszystkich sklepach.