Strona główna / Wydarzenia / TARGET: KLIENT ZAMOŻNY:Skuteczne strategie promocji produktów luksusowych i premium

TARGET: KLIENT ZAMOŻNY:Skuteczne strategie promocji produktów luksusowych i premium

21 czerwca 2017 - 22 czerwca 2017
Warszawa, Hotel Polonia Palace
TARGET:  KLIENT ZAMOŻNY:Skuteczne strategie promocji produktów luksusowych i premium

Kluczem do osiągnięcia tego celu a zarazem największym wyzwaniem staje się dotarcie do Klienta zamożnego z właściwym przekazem i zbudowanie emocjonalnej, długofalowej relacji.

O FORUM

...przebić sie przez skorupę oczekiwań...

Szacowany na ponad 16 mld zł rynek dóbr luksusowych i premium w Polsce wykazuje się wysoką dynamiką wzrostu – zgodnie z prognozami do 2020 r. powiększy się o dalsze 30%. Jednocześnie już ponad milion Polaków zalicza się do grupy konsumentów zamożnych i bogatych a obserwacje rozwiniętych rynków Europy Zachodniej pokazują, że zarówno producenci jak i detaliści mają przed sobą wciąż wiele możliwości zwiększania udziału w rynku, wykorzystując potencjał digital i rosnący dobrobyt społeczeństwa.

Kluczem do osiągnięcia tego celu a zarazem największym wyzwaniem staje się dotarcie do Klienta zamożnego z właściwym przekazem i zbudowanie emocjonalnej, długofalowej relacji.

Jakie są więc jego oczekiwania? Na jakie komunikaty reaguje a jakie go zniechęcają? Jakimi kanałami do niego docierać? Jak odpowiednio wykorzystać potencjał digital?

Znajdź odpowiedzi i zainspiruj się z nami podczas Forum!