Rynek modowy e-commerce w Polsce ma ogromny potencjał dla rozwoju e-biznesu właśnie w tej branży. Odzież, obuwie i dodatki są najczęstszymi produktami na liście zakupów przez Internet.
Warto zainwestować w nowoczesne narzędzia, wspierające handel elektroniczny i w ten sposób rozwijać i utrzymać satysfakcję klientów.
Dzięki konferencji „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fasion, postawisz pierwsze kroki w drodze do sukcesu i podniesienia konkurencyjności Twojego biznesu
To już czwarta edycja konferencji, tym razem swoim doświadczeniem i wiedzą podzielą się eksperci branży modowej i rynku e-commerce:
- Milena Wójcicka - PR&Digital Marketing Manager, LA MANIA
- Daniel Bossy – Kreator marketingu internetowego, założyciel Akademii Sukcesu
„Top 10 błędów marketingowych” - Agnieszka Chabrzyk – Country Director, Business Factory
„Jak zwiększyc efektywność działań sprzedażowych na Facebooku? - Jakub Gierszyński – Dyrektor e-commerce, DECATHLON
„Jak budować nowoczesną markę ? Rola e-commerce w rozwoju organizacji - Konrad Ozdowy i Patrick Deba – Założyciele mustache.pl
„Jak sprzedawać modę w internecie?” - Anna Gorczyńska – Specjalista ds. Komunikacji i PR ORSAY Central Eastern Europe
„Dlaczego DOBRY POMYSŁ nie zawsze jest dobry? Multi Channel Content Management, czyli jak stworzyć optymalną koncepcję treści na różne kanały.”