Strona główna / Wydarzenia / "Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

22 marca 2018
w godzinach 09:00 - 15:45
Instytut Europejski w Łodzi Oddział w Łodzi Fundacji Centrum Europejskie Natolin
"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

Jeżeli chcesz: -poznać know how w tworzeniu i rozwijaniu marek modowych -nawiązać nowe kontakty z osobami z branży modowej -skorzystać z rad i doświadczenia prelegentów -poznać nowe technologie

E-commerce niewątpliwie jest przyszłością handlu. Już dziś stanowi około 11% całości sprzedaży a według statystyk do 2022 roku ten udział ma wzrosnąć o kolejne 5%. Polska goni resztę świata nie tylko w procentach, ale i w przedsiębiorcach trudniących się handlem internetowym.

To weź udział już 22 marca w Łodzi w Konferencji „Szyte na miarę” – rozwiązania dla branży fashion. W  programie nie zabraknie tematów dotyczących: e-commerce, mediów społecznościowych, marketingu, mody, trendów a nawet logistyki i grafiki.

Jeżeli chcesz być z nami na bieżąco, lepiej poznać prelegentów, znać wszystkie sczegóły z najwiarygodniejszego źródła bądź z nami na WYDARZENIU na Facebooku

W programie:

  • Kampanie reklamowe za O zł i przy ograniczonym budżecie
  • W jaki sposób łączyć kanały i formaty reklamowe by osiągać najlepsze efekty?
  • W jaki sposób mierzyć skuteczność działań w internecie?
  • Co jest potrzebne do tego, aby content marketing faktycznie królował w e-commerce
  • Facebook jako medium reklamowe - możliwości i zalety
  • Wpływ kampanii Facebook’owych na biznes modowy online & offline
  • Znajdź swój wyróżnik - o co oprzeć komunikację swojej marki
  • Rozwój biznesu a budowanie marki osobistej - busiess case
  • Jaki wpływ na rozwój biznesu ma wprowadzenie płatności online?
  • Jak określić grupę docelową i wyróżnić się spośród konkurencji
  • Influencer marketing w branży mody
  • Jak z sukcesem zrealizować koncepcję omnichannel?
  • Regulamin sklepu internetowego - roszczeniowo czy racjonalnie?
  • Na jakich zasadach oprzeć się, aby sprzedaż była bezpieczna?
  • Jak zmienili się kupujący i jak dla nich dostosować dokumentacje w firmie?
  • Co może unieważnić e-sprzedaż - nowe klauzule abuzywne w transakcjach internetowych
  • Wdrożenie RODO w ebiznesie – nowe uwarunkowania i ograniczenia wykorzystywania danych
  • Jak pozyskać klientów z offline do online - geotargetowanie w zasięgu 3 kliknięć
  • Wyzwania i problemy w multibrandowym e-commerce. Case study wdrożenia e-commerce dla Grupy CitySport

    Razem z nami „szyj na miarę” wiedzę na temat tworzenia i prowadzenia marek odzieżowych.