E-commerce niewątpliwie jest przyszłością handlu. Już dziś stanowi około 11% całości sprzedaży a według statystyk do 2022 roku ten udział ma wzrosnąć o kolejne 5%. Polska goni resztę świata nie tylko w procentach, ale i w przedsiębiorcach trudniących się handlem internetowym.
To weź udział już 22 marca w Łodzi w Konferencji „Szyte na miarę” – rozwiązania dla branży fashion. W programie nie zabraknie tematów dotyczących: e-commerce, mediów społecznościowych, marketingu, mody, trendów a nawet logistyki i grafiki.
Jeżeli chcesz być z nami na bieżąco, lepiej poznać prelegentów, znać wszystkie sczegóły z najwiarygodniejszego źródła bądź z nami na WYDARZENIU na Facebooku
W programie:
- Kampanie reklamowe za O zł i przy ograniczonym budżecie
- W jaki sposób łączyć kanały i formaty reklamowe by osiągać najlepsze efekty?
- W jaki sposób mierzyć skuteczność działań w internecie?
- Co jest potrzebne do tego, aby content marketing faktycznie królował w e-commerce
- Facebook jako medium reklamowe - możliwości i zalety
- Wpływ kampanii Facebook’owych na biznes modowy online & offline
- Znajdź swój wyróżnik - o co oprzeć komunikację swojej marki
- Rozwój biznesu a budowanie marki osobistej - busiess case
- Jaki wpływ na rozwój biznesu ma wprowadzenie płatności online?
- Jak określić grupę docelową i wyróżnić się spośród konkurencji
- Influencer marketing w branży mody
- Jak z sukcesem zrealizować koncepcję omnichannel?
- Regulamin sklepu internetowego - roszczeniowo czy racjonalnie?
- Na jakich zasadach oprzeć się, aby sprzedaż była bezpieczna?
- Jak zmienili się kupujący i jak dla nich dostosować dokumentacje w firmie?
- Co może unieważnić e-sprzedaż - nowe klauzule abuzywne w transakcjach internetowych
- Wdrożenie RODO w ebiznesie – nowe uwarunkowania i ograniczenia wykorzystywania danych
- Jak pozyskać klientów z offline do online - geotargetowanie w zasięgu 3 kliknięć
- Wyzwania i problemy w multibrandowym e-commerce. Case study wdrożenia e-commerce dla Grupy CitySport
Razem z nami „szyj na miarę” wiedzę na temat tworzenia i prowadzenia marek odzieżowych.