Retail Marketing Forum to wydarzenie poświęcone marketingowi i sprzedaży w wielokanałowym handlu detalicznym, który obejmuje handel stacjonarny (sieci detaliczne, sklepy, centra handlowe), sklepy tymczasowe (pop-up stores),e-handel (sklepy internetowe).
Retail Marketing Forum obejmuje 2 strefy wystawienniczo – wykładowe: „Retail” i „E-commerce”
W strefie „retail” dowiesz się m.in. jak:
- zoptymalizować działania marketingowe, by zyskać i utrzymać lojalnych klientów,
- efektywnie wykorzystać nowoczesne technologie, visual merchandising, marketing sensoryczny i event marketing, by związać klienta emocjonalnie z Twoją marką,
- osiągnąć cele sprzedażowe i marketingowe dzięki sklepom tymczasowym (pop-up stores).
W strefie „e-commerce” zyskasz wiedzę o tym, jak:
- więcej sprzedawać dzięki lepszemu dopasowaniu działań marketingowych do zmieniających się oczekiwań e-klientów,
- zbudować skuteczną, internetową ścieżkę zakupową,
- optymalnie zintegrować sprzedaż stacjonarną z internetową.