Strona główna / Wydarzenia / Poland & CEE Customer Loyalty Summit

Poland & CEE Customer Loyalty Summit

19 kwietnia 2018 - 20 kwietnia 2018
DoubleTree by Hilton Krakow Hotel & Convention Center
Poland & CEE Customer Loyalty Summit

Customer Loyalty Summit to największe w Polsce i regionie CEE spotkanie praktyków odpowiedzialnych za budowanie relacji z konsumentami oraz realizację strategii lojalnościowej.

Customer Loyalty Summit to największe i doroczne spotkanie praktyków odpowiedzialnych za budowanie i realizowanie strategii lojalnościowej.

To właśnie do Krakowa, od lat wiosną, przyjeżdżają wszyscy dla których lojalność jest kluczowa dla utrzymania relacji z klientami i stanowi gwarancję stabilnego rozwoju firmy.

Tegoroczna edycja to:

  • Programy lojalnościowe B2C i B2B – od wdrożenia i mechaniki, poprzez optymalizację aż do relaunchu
  • Klient – jego potrzeby i oczekiwania – oraz technologia i zaawansowany CX
  • Dane – coraz ważniejsze w kontekście RODO – oraz ich rola w zatrzymaniu klientów
  • Innowacje – niezbędne do rozwoju działań lojalnościowych

    W ramach tegorocznej edycji będą:
  • 4 ścieżki tematyczne- do swobodnego wyboru dla wszystkich uczestników
  • Ponad 40 Inspiratorów; m.in. z sieci handlowych, z sektora usług, goście z zagranicy i jak co roku startupy!
  • 4. edycja Loyalty Awards oraz wieczorna Gala rozdania nagród w 6 kategoriach
  • Dzień specjalny przed Forum – 18 kwietnia:
    warsztaty na temat „Jak sięgać po kreatywność w codziennej pracy czyli skąd brać wow-effect?”
  • Gość specjalny: dr Maciej Kawecki z Ministerstwa Cyfryzacji
    koordynujący krajową reformę ochrony danych osobowych (RODO)