Customer Loyalty Summit to największe i doroczne spotkanie praktyków odpowiedzialnych za budowanie i realizowanie strategii lojalnościowej.
To właśnie do Krakowa, od lat wiosną, przyjeżdżają wszyscy dla których lojalność jest kluczowa dla utrzymania relacji z klientami i stanowi gwarancję stabilnego rozwoju firmy.
Tegoroczna edycja to:
- Programy lojalnościowe B2C i B2B – od wdrożenia i mechaniki, poprzez optymalizację aż do relaunchu
- Klient – jego potrzeby i oczekiwania – oraz technologia i zaawansowany CX
- Dane – coraz ważniejsze w kontekście RODO – oraz ich rola w zatrzymaniu klientów
- Innowacje – niezbędne do rozwoju działań lojalnościowych
W ramach tegorocznej edycji będą: - 4 ścieżki tematyczne- do swobodnego wyboru dla wszystkich uczestników
- Ponad 40 Inspiratorów; m.in. z sieci handlowych, z sektora usług, goście z zagranicy i jak co roku startupy!
- 4. edycja Loyalty Awards oraz wieczorna Gala rozdania nagród w 6 kategoriach
- Dzień specjalny przed Forum – 18 kwietnia:
warsztaty na temat „Jak sięgać po kreatywność w codziennej pracy czyli skąd brać wow-effect?” - Gość specjalny: dr Maciej Kawecki z Ministerstwa Cyfryzacji
koordynujący krajową reformę ochrony danych osobowych (RODO)