Moda jest obecnie najszybciej rozwijającą się kategorią rynku e-commerce. Trudno wyobrazić sobie dobrze prosperujący sklep bez rozwiązań pomagających sprostać gustom i preferencjom klienta.
„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion. Podczas wydarzenia poruszone zostaną zagadnienia dotyczące m.in.:
- e-commerce,
- promocji marki w mediach społecznościowych,
- znaczenia IT w branży fashion,
- a także narzędzi wsparcia sprzedaży.
W programie m.in.:
– Mariusz Drużyński – Dyrektor operacyjny, Gino Rossi S.A. „OFF/ON – włączyć online w offline”Początki wdrożenia online z punktu widzenia osoby zarządzającej offline – wyzwania, perspektywy, błędy.
– Alisa Wysocka – Stylistka i kreatorka wizerunku, CodeDress
„Instagram, Facebook, a może Snapchat? Media społecznościowe dźwignią marketingu Twojej marki”
– Karolina Buszkiewicz – Account Manager, klinika e-commerce „Sprzedaż poprzez inspiracje”
– Anna Rasiewicz – Specjalista ds. rozwoju biznesu w sektorze mody, wykładowca marketingu mody w Artystycznej Szkole Szycia i Mody w Krakowie, redaktor mody dla magazynu on-line Do You Know Fashion „Zarządzanie marką w branży modowej”