Podczas Forum swoimi doświadczeniami i przykładami skutecznych kampanii podzielą się praktycy kids marketingu z wiodących firm na rynku.
Celem spotkania jest zaprezentowanie analiz i raportów pozwalających na lepsze zrozumienie motywacji zakupowych i zachowań konsumenckich dzieci i rodziców oraz zaprezentowanie dobrych praktyk, sprawdzonych rozwiązań oraz narzędzi podnoszących skuteczność komunikacji. Podczas Forum zostaną również omówione sprawdzone metody angażowania przedstawicieli tego wymagającego targetu oraz budowania niestandarowego Customer Experience.
W programie tegorocznej edycji
- Profesjonalizm i dobre relacje – jak budować efektywne strategie sprzedażowe w branży dziecięcej
- Nowe trendy – wykorzystaj ich potencjał i działaj jak liderzy branży
- Poznaj polską rodzinę – jak trafiać bezpośrednio do odbiorców
- Budowanie komunikacji w otoczeniu pełnym emocji – co działa i jak to robić z empatią
- Marka własna a świat licencji, czyli branding w świecie marketingu familijnego
Więcej informacji - TUTAJ