Forum to strategiczne spotkanie szefów działów sprzedaży największych firm w Polsce, którzy na bazie wniosków płynących z zaawansowanej analizy danych oraz aktualnej sytuacji ekonomicznej poddają ciągłej ewaluacji i rewizji swoje strategie sprzedażowe.
W PROGRAMIE FORUM:
- Data-driven omnichanel sales strategies - jak wykorzystać potencjał, jakie są pułapki i jak można ich uniknąć
- Sprzedawanie nie-ceną - jak w czasach wojen cenowych budować przewagę konkurencyjną w sprzedaży, zwiększając przychody ze sprzedaży i rentowność biznesu
- Sales HR - skuteczne metody rekrutacji, motywacji i rozwoju gwiazd sprzedaży w erze rynku pracownika
- Autentyczne i odpowiedzialne przywództwo - nowe kompetencje szefów działów sprzedaży dla sprostania wyzwaniom i rosnącym oczekiwaniom biznesu
- Narzędzia IT w służbie optymalizacji sprzedaży - co mierzyć, w co inwestować, jakie rozwiązania działają