
Od września 2023 roku Szefem Marketingu w MilooHome
Od września 2023 roku Szefem Marketingu w MilooHome
Damian Adamski to Szef Marketingu, który tworzył i koordynował strategie marketingowe różnych marek.
Od 2021 roku odpowiadał za wizerunek marek Abeba/Grom/Protektor online i offline. Tworzył nowy wizerunek marki Protektor, zajmował się również jej rebrandingiem.
W latach 2019-2021 dla marki ChitoneCare przygotowywał strategię wizerunkową/ produktową a także koncepcję artystyczną i produkcją sesji zdjęciowych/filmów/animacji:produktowych, kontentowych, wizerunkowych.
Od 2013 roku do 2019 związany był z marką Simple, w której początkowo pracował jako Head of Visual Merchandiser a następnie jako Dyrektor Marketingu odpowiadał za spójny i czytelny wizerunek marki (www, salony sprzedaży, social media) oraz kampanie wizerunkowe marki Simple.
Dla marki Face JBY/Face Teen pracował jako Manager Visual Merchandiser (2011-2012).
Jako Head Visual Merchandiser pracował dla 5.10.15 w latach 2009-2011.
Damian Adamski ukończył socjologię na Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach.
II FORUM LUDZIE NA PRODUKCJI
Udział w konferencji Cross-Border E-commerce będzie szczególnie korzystny dla firm, które pragną zwiększyć swo...
Tegoroczne hasło to Personalizacja jako klucz do serca klienta.
VI Forum Liderów Handlu Off- & On- Line