Strona główna / Artykuły z branży / Zooplus wprowadza innowacyjny program subskrypcji dostaw karmy dla zwierząt

Zooplus wprowadza innowacyjny program subskrypcji dostaw karmy dla zwierząt

Wprowadzenie programu planowane jest na 20 europejskich rynkach.

Biorąc pod uwagę obecne trendy konsumenckie, Zooplus SE, czołowy europejski sklep internetowy oferujący artykuły dla zwierząt, prezentuje innowacyjny program subskrypcji dostaw. Jego celem jest maksymalne zwiększenie wygody i automatyzacji zakupów dla opiekunów zwierząt domowych. To pionierskie rozwiązanie już dostępne m.in. w Niemczech, Austrii, Hiszpanii, a teraz także w Polsce.

Program Zooplus daje klientom możliwość dostosowania usługi do swoich indywidualnych potrzeb w niezwykle elastyczny sposób. Użytkownicy sklepu mają swobodę wyboru ulubionego produktu dla swojego zwierzaka spośród szerokiej gamy dostępnych artykułów, określają preferowaną częstotliwość wysyłki, a zamówienie automatycznie i regularnie trafia pod ich drzwi. Program umożliwia dostosowanie terminów wysyłki oraz pozwala na wstrzymanie go w dowolnym momencie. Jest to szczególnie korzystne dla produktów, takich jak karma dla zwierząt, żwirek czy przysmaki, spełniając potrzeby zarówno opiekunów, jak i ich pupili.

Dzięki subskrypcji Zooplus, klienci mają dostęp do elastycznych terminów zamówień, różnych opcji koszyka zakupowego oraz atrakcyjnych rabatów na każdy produkt objęty programem.

Program subskrypcji jest już dostępny w polskim, niemieckim i austriackim sklepie Zooplus, a w nadchodzących miesiącach zostanie również wprowadzony na ponad 20 innych europejskich rynkach. Subskrypcja obejmuje szerokie portfolio produktów, które są zarówno markami własnymi Zooplus, jak i artykułami dostępnymi w ramach współpracy z lokalnymi i międzynarodowymi markami zoologicznymi.

Kategorie: