Strona główna / Artykuły z branży / Ziaja z podcastem?

Ziaja z podcastem?

Czemu nie. Rusza Ziaja LabStory.

Podcasty są rosnącą kategorią contentu konsumowanego online i są coraz bardziej popularne. Nic więc dziwnego, że marki beauty dołączają do rzesz brandów tworzących swoje słuchowiska.

Ziaja postanowiła dołączć do tego grona i właśnie startuje z Ziaja LabStory, czyli podcastem, który pozwali zapoznać się z podpowiedziami urodowymi i opiniami ekspertów.

Ziaja LabStory będzie dostępny w serwisie Spotify i będzie to seria rozmów z ekspertami, którzy zajmują się zagadnieniami dotyczącymi codziennej pielęgnacji. Będą to również proaktywne odpowiedzi na pytania bezpośrednio zadawane przez klientów za pośrednictwem social mediów ( Facebooka, Instagrama, Tiktoka lub e-maila) i rozwinięte w formie, która pozwala nie tylko na rozwianie pojedynczych wątpliwości, ale również na pogłębienie istniejącej wiedzy kosmetologicznej.

W odcinkach swojego podcastu Ziaja podpowiada, jak dbać o konkretne rodzaje skóry, wyjaśnia trudne terminy kosmetyczne a także dzieli się wrażeniami i przyzwyczajeniami konsumentek i ekspertek. Marka opowiada o wartościach, którymi się kieruje, tworząc swoje produkty i serie pielęgnacyjne, mówi także o tym co jest dla ważne w kosmetykach i pielęgnacji, a potencjalnie niewidoczne na pierwszy rzut oka. Ziaja opowie także w jaki sposób używać wybranych produktów kosmetycznych tak aby osiągnąć pożądane rezultaty i nie szkodząc sobie.

Pierwsze trzy odcinki podcastu Ziaja LabStory są zapisem rozmowy z Natalią Grzywińską, ekspertką do spraw pielęgnacji, kosmetyków i szkoleń produktowych. Podcast można odsłuchać w serwisie .

Kategorie: