Sieć rusza z transmisjami na Facebooku
Nowe rozwiązanie od IKEI – Zakupy Na Żywo to nowy format, którego celem jest pokazanie osobom lubiącym aranżację wnętrz artykułów, które ułatwiają życie w domu oraz sposobów zmieniających pomieszczenie tak, aby odpowiadało najlepiej na potrzeby domowników.
Odcinki będą nadawane ze studia IKEA w poniedziałki i czwartki w godzinach wieczornych, a ich długość wyniesie 45 minut. Pierwszy odcinek przypada na 8 kwietnia o godz. 18:00, a jego tematem będą produkty przydatne w kuchni. Relację poprowadzi Cezary Stacewicz – twórca wideo, a na pytania od widzów odpowiadał będzie Kierownik Działu Sprzedaży – Karol Kondrot.
Za koncepcję kreatywną oraz za produkcję odpowiada Agencja VMLY&R, Dom Mediowy WaveMaker zajął się planowaniem i zakupem mediów, a za komunikację PR akcji odpowiada Agencja Garden of Word.