W planach szereg działań na rzecz rozwoju e-handlu
Postanowienia zawartej między firmami umowy to współpraca mentorska w zakresie związanym m.in. z marketingiem, reklamą, wsparciem sprzedaży oraz działaniami e-commerce. Współpraca obejmuje np. wspólne sesje mentorskie, sesje inspiracyjne oraz sesje kreatywne, w ramach których firmy dzielić będą się doświadczeniami, informacjami dotyczącymi rynku.
Aktualnie trwa ich pierwsza wspólna akcja konsumencka w ramach której klienci korzystający z serwisu Szopi.pl mogą otrzymać szklankę Pepsi jeśli zakupią dwa opakowania napojów Pepsi, Pepsi Lime, Pepsi Max, Pepsi Cherry o pojemności m.in.
Podjęta współpraca to niewątpliwie korzyści dla obu stron. Dla PepsiCo to szansa do silniejszego zaistnienia w e-commerce, a klienci korzystający z Szopi.pl będą mogli skorzystać z atrakcyjnych ofert promocyjnych.