Strona główna / Artykuły z branży / Współpraca AliExpress z SAPU i Cracow Fashion Week

Współpraca AliExpress z SAPU i Cracow Fashion Week

Co to oznacza?

Globalny portal internetowy – AliExpress nawiązał współpracę z SAPU – Szkołą Artystycznego Projektowania Ubioru oraz z Cracow Fashion Week. AliExpress przynajmniej przez rok będzie głównym partnerem modowego wydarzenia. Na podjętej współpracy skorzysta SAPU oraz Miasto Kraków, dzięki czemu zyskają możliwość otworzenia się na 150 milionową grupę klientów korzystających z AliExpress, ponadto zyskają dostęp do zasobów marketingowych i będą mogli wykorzystać platformę, która ma globalny zasięg do promowania swoich produktów.

AliExpress oraz organizatorzy pokazu zapowiedzieli również start corocznej akcji promocyjnej pt.: „AliExpress Anniversary Sale”, która będzie trwała od 20 marca do końca miesiąca.

Globalny portal internetowy w ciągu ostatnich dwóch lat znacznie zwiększył swoją obecność w Polsce. Wzrost „zadomowienia się” AliExpress spowodowany był bogatym i zróżnicowanym wyborem produktów oraz dużą koncentracją na zachowaniu wysokiej jakości związanej z doświadczeniem klientów.

Serwis internetowy poprzez nawiązanie współpracy z Krakowskim Tygodniem Mody chce wesprzeć nie tylko samych organizatorów, ale przede wszystkim polskich projektantów, dzięki czemu będą mogli budować i umacniać własną markę.

AliExpress powstał w 2010 roku, jest platformą należącą do spółki Alibaba Group. Serwis zakupowy umożliwia dokonywanie zakupów klientom z całego świata bezpośrednio od producentów i dystrybutorów w Chinach i w coraz większym stopniu od sprzedawców pochodzących z innych krajów. AliExpress dużą popularnością cieszy się na takich rynkach jak: Stany Zjednoczone, Rosja, Brazylia, Francja, Hiszpania oraz Polska.

Kategorie: