Jest to wzrost o ponad 33%
Właściciel sieci sklepów obuwniczych – Wojas S.A. w lipcu bieżącego roku wypracował przychody ze sprzedaży na poziomie 21,83 mln złotych. Wynik ten jest o 33,7% wyższy w stosunku do przychodów osiągniętych w lipcu 2018 roku. Bez uwzględnienia konsolidacji z firmy Bartek S.A. przychody były wyższe o 7,4%.
Biorąc pod uwagę okres styczeń-lipiec 2019 skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 144,7 mln zł, a to wynik o 19,4% wyższy niż w tym samym okresie czasu roku ubiegłego.
Sprzedaż detaliczna w lipcu 2019 roku osiągnęła 16,35 mln zł (wzrost o 14,5% rdr). W okresie styczeń-lipiec sprzedaż wyniosła 114,11 mln zł (wzrost o 12,8% rdr).
Wojas S.A. aktualnie zarządza 180 salonami firmowymi w Polsce, na Słowacji, Białorusi, w Czechach i na Węgrzech. Produkuje co roku kilkaset tysięcy par obuwia. Oferta sklepów to m.in. eleganckie skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe. Oprócz obuwia w salonach znaleźć można galanterię skórzaną: torebki, teczki i paski.
Od 2 kwietnia 2019 roku Wojas posiada 56% akcji i głosów na walnym zgromadzeniu spółki Bartek.