Jak szacuje Grupa w okresie październik-grudzień 2022 roku Grupa miała 135,4 mln zł przychodów, tj. więcej o 27,7% rdr.
W czwartym kwartale 2022 roku w segmencie detalicznym sprzedaż wzrosła o 29,5% rdr do 113,1 mln zł, natomiast w segmencie B2B wzrosła o 19,6% do 22,4 mln zł.
Jak szacuje Wittchen, narastająco, w okresie styczeń-grudzień 2022 r. przychody łącznie wyniosły 404,5 mln zł, co daje wzrost o 45,7% rdr.
W rozpoczynającym się 2023 roku Grupa planuje dalszą ekspansję zagraniczną w kanale on-line i off-line. Grupa zamierza w 2023 roku otworzyć 2 salony w Czechach, 1 na Węgrzech, 3 w Niemczech a także 2 w Rumunii. Nowe salony zlokalizowane zagranicą będą zajmować powierzchnię ok. 570 mkw.
Cele jakie Grupa Wittchen stawia sobie na nadchodzy rok to: kontynuacja dwucyfrowych dynamik sprzedaży, stabilizacja marży brutto na sprzedaży, stabilizacja marży operacyjnej względem 2022 roku.
Grupa planuje również dotarcie do większej grupy klientów zwłaszcza tych młodszych, poprzez wprowadzenie linii Young.