Strona główna / Artykuły z branży / Wittchen zamyka ostatni kwartał 2022 roku z prawie 28% wzrostem

Wittchen zamyka ostatni kwartał 2022 roku z prawie 28% wzrostem

Jak szacuje Grupa w okresie październik-grudzień 2022 roku Grupa miała 135,4 mln zł przychodów, tj. więcej o 27,7% rdr.

W czwartym kwartale 2022 roku w segmencie detalicznym sprzedaż wzrosła o 29,5% rdr do 113,1 mln zł, natomiast w segmencie B2B wzrosła o 19,6% do 22,4 mln zł.

Jak szacuje Wittchen, narastająco, w okresie styczeń-grudzień 2022 r. przychody łącznie wyniosły 404,5 mln zł, co daje wzrost o 45,7% rdr.

W rozpoczynającym się 2023 roku Grupa planuje dalszą ekspansję zagraniczną w kanale on-line i off-line. Grupa zamierza w 2023 roku otworzyć 2 salony w Czechach, 1 na Węgrzech, 3 w Niemczech a także 2 w Rumunii. Nowe salony zlokalizowane zagranicą będą zajmować powierzchnię ok. 570 mkw.

Cele jakie Grupa Wittchen stawia sobie na nadchodzy rok to: kontynuacja dwucyfrowych dynamik sprzedaży, stabilizacja marży brutto na sprzedaży, stabilizacja marży operacyjnej względem 2022 roku.

Grupa planuje również dotarcie do większej grupy klientów zwłaszcza tych młodszych, poprzez wprowadzenie linii Young.

Kategorie: