Strona główna / Artykuły z branży / Wittchen w Rumunii

Wittchen w Rumunii

Czy produkty marki podbiją tamtejszy rynek?

Grupa Wittchen rozszerza swoją obecność na rynkach zagranicznych, otwierając swój debiutancki sklep stacjonarny w Rumunii. Lokalizacja tego nowego punktu sprzedaży to jedna z najbardziej prestiżowych galerii handlowych w Bukareszcie, a mianowicie „ParkLake Shopping Center”. Ten krok stanowi istotny etap w procesie ekspansji Grupy Wittchen w Europie Środkowo-Wschodniej, solidnie umacniając jej pozycję na tym rynku.

Rumunia staje się piątym krajem w Europie, obok Polski, gdzie produkty marki Wittchen są dostępne w sklepach stacjonarnych. W listopadzie bieżącego roku firma wprowadziła się także na rynek Słowacji, otwierając tam swój pierwszy sklep.

Rumunia stanowi jedną z najszybciej rozwijających się gospodarek w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest także trzecim największym rynkiem handlowym w regionie po Polsce i Czechom, jeśli chodzi o dostępną powierzchnię handlową a całkowite zasoby nowoczesnych powierzchni handlowych w Rumunii przekroczą 4,5 mln m2 do końca 2023 roku.
Otwarcie nowego sklepu Wittchen w Bukareszcie, o powierzchni 77 m2 , stanowi zatem strategiczny krok, który pozwoli marki skorzystać z dynamicznego rozwoju tamtejszego rynku.

Oprócz Rumunii i Polski, gdzie Grupa Wittchen posiada łącznie ponad 100 sklepów stacjonarnych pod marką Wittchen lub Wittchen Travel. Czechach funkcjonuje 7 salonów marki, na Węgrzech 3 sklepy, a na Ukrainie 10 placówek franczyzowych. Ostatnio, w listopadzie tego roku, otworzyła swój pierwszy salon w Słowacji, mieszczący się w popularnej galerii handlowej "Eurovia" w Bratysławie, nad samym Dunajem. Kolejne kroki ekspansji przewidziane są na rok przyszły, z planowanym otwarciem sklepów w Austrii i Niemczech.

Kategorie: