Grupa przedstawiła wyniki za I kwartał bieżącego roku.
W I kwartale 2024 roku Grupa Wittchen odnotowała przychody ze sprzedaży w wysokości 93,1 mln zł, co stanowi spadek o 3% w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. Szacuje się, że sprzedaż Grupy Wittchen w segmencie detalicznym wyniosła 84,1 mln zł, co oznacza spadek o 1% rok do roku. Natomiast w segmencie B2B spadła o 20,5% do 8,9 mln zł w porównaniu z 11,2 mln zł zanotowanymi przed rokiem.
W minionym kwartale ważnym wydarzeniem było uruchomienie własnego sklepu internetowego na austriackim rynku. W 2023 roku marka rozpoczęła sprzedaż na tym rynku poprzez popularne platformy marketplace. Austria stała się już 6 zagranicznym rynkiem Europy, na którym Grupa Wittchen uruchomiła własny e-sklep. Planowane jest również otwarcie sklepów stacjonarnych w Wiedniu oraz w Niemczech, co przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności marki w Europie Zachodniej.