ale spadł e-commerce
W ciągu pierwszego półrocza bieżącego roku przychody ze sprzedaży VRG powiększyły sie o 40,7% do 585,5 mln zł.
307,4 mln zł przychodów (plus 35,8%) wygenerowała spółka w segmencie odzieżowym s, natomiast w segmencie jubilerskim 278,1 mln zł, co daje wzrost o 46,6%.
W piwrszym półroczu 2022 roku sprzedaż w sklepach detalicznych wyniosła 296,1 mln zł a rok wcześniej było to 213,6 mln zł.
W tym roku po sześciu miesiącach sprzedaż online Grupy wyniosła 88,7% i stanowiła 15,1% udziału w sprzedaży ogółem. Jest to mniej niż rok wcześniej, kiedy e-commerce stanowił 24,1% sprzedaży grupy (100,3 mln zł).
Powierzchnia sprzedaży nie uległa zmianie i wyniosła 52 tys. metrów kw.