Grupa VRG wypracowała zysk netto w wysokości 36,4 mln zł (a 2021 roku było 2,8 mln zł zysku netto)
Wpływ na te rekordowe wyniki Grupy miały przede wszystkim wyniki sprzedaży oraz osiągnięte marże w II kwartale bieżącego roku. Salony marek odzieżowych Grupy notowały wzrost popytu na odzież formalną, co z kolei skutkowało znaczącą poprawą marży. Marka W.KRUK również miała znakomity II kwartał.
VRG zamknęła II kwartał bieżącego roku sprzedażą na poziomie 341,8 mln zł (ponad 40% wyższą niż w zeszłym roku).
W okresie kwiecień – czerwiec przychody segmentu odzieżowego wzrosły o 36,9% r/r, i osiągnęły 192,1 mln zł. Przychody z kolei segmentu jubilerskiego wyniosły 149,6 mln zł (wzrost o 44,4% r/r). Grupa VRG w całej pierwszej połowie roku wypracowała zysk netto w wysokości 36,4 mln zł (w porównaniu z 2,8 mln zł zysku netto w tym samym okresie zeszłego roku). Za pierwsze półrocze tego roku marża brutto na sprzedaży wyniosła 54%. i była o 2,9 p.p. wyższa r/r.
Przychody VRG w lipcu wzrosły o 1,5% r/r. W okresie tym Grupa prowadziła w sklepach (stacjonarnych i online) letnie wyprzedaże.