Grupa przedstawiła wyniki.
Jak poinformowała spółka w komunikacie w lipcu tego roku skonsolidowane szacunkowe przychody VRG wyniosły 100,5 mln zł, co dało spadek o 9,2% rdr. Narastająco od początku roku przychody Grupy wyniosły 702,8 mln zł i były wyższe rdr o 0,9%
W segmencie odzieżowym przychody ze sprzedaży w lipcu wyniosły w lipcu 43,5 mln zł, o 26% mniej rdr a po 7 miesiącach tego roku przychody ukształtowały się na poziomie 336 mln zł i były niższe o 8,3% rdr.
Jeśli chodzi o segment jubilerski (W.Kruk) to przychody ze sprzedaży w lipcu wyniosły 57 mln zł i były wyższe rdr o 9,7%. W ujęciu narastającym wartość przychodów tego segmentu wyniosła ok. 366,8 mln zł , co oznacza wzrot o 11,1% rdr.
W lipcu sprzedaż online ukształtowała się na poziomie 10 mln zł, co oznacza spadek rdr o 38,2%. Narastająco od początku roku sprzedaż online wyniosła 76,6 mln zł i była niższa o 26,9% rdr.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży Grupy VRG w lipcu osiągnęła 53,7% i była wyższa o 2,2 pp. rdr, a narastająco marża wyniosła 54,1% i była wyższa o 0,4 pp. rdr.
W lipcu bieżącego roku łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy wyniosła 51,7 tys. m kw. co daje spadek o 1% rdr.