Sprzedaż wyższa niż w ubiegłym roku
Natomiast po otwarciu galerii handlowych w lutym sytuacja znacznie się zmieniła i przychody wyniosły 78,2 mln zł wobec 76,3 mln zł w roku ubiegłym. Lepsze wyniki VRG zawdzięcza segmentowi jubilerskiemu – marce W.KRUK, który w lutym 2021 roku osiągnął przychody w wysokości 42,3 mln zł wobec 32,4 mln zł w 2020 roku. Jest to wzrost o 30,4% rdr.
Segment odzieżowy – marka Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom w okresie styczeń-luty uzyskały przychody w wysokości 56,6 mln zł wobec 96,5 mln zł w roku ubiegłym. Jest to spadek o 41,3% rdr.
W kanale e-commerce przychody w lutym osiągnęły 15,7 mln zł wobec 12 mln zł rok wcześniej (wzrost o 30,5%). Natomiast w okresie styczeń-luty sprzedaż internetowa wyniosła 37,9 mln zł (wzrost o 41,5%) i stanowiła, aż 34% osiągniętych przychodów.