W sierpniu 2023 roku skonsolidowane przychody VRG wyniosły 102,9 mln zł, co stanowi spadek o 9,1 proc. w porównaniu do poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, obejmującym marki Vistula, Bytom, Wólczanka i Deni Cler, wyniosły 43,5 mln zł, co oznacza spadek o 25,8 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. W okresie styczeń-sierpień w tym segmencie przychody wyniosły 379,5 mln zł, co stanowi spadek o 10,7 proc. w porównaniu do roku poprzedniego.
Natomiast w segmencie jubilerskim, obejmującym markę W.KRUK, przychody ze sprzedaży w sierpniu wyniosły 59,4 mln zł, co oznacza wzrost o 8,8 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 426,2 mln zł, co stanowi wzrost o 10,8 proc. w porównaniu do roku poprzedniego.