Strona główna / Artykuły z branży / VRG obserwuje spadki w segmencie odzieżowym

VRG obserwuje spadki w segmencie odzieżowym

rośnie za to segment jubilerski.

Wartość sprzedaży VRG S.A. we wrześniu 2023 roku wyniosła 93,6 mln zł, co stanowi spadek o 2% w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. Jeśli spojrzymy na dane narastająco, to w ciągu dziewięciu pierwszych miesięcy bieżącego roku, sprzedaż VRG osiągnęła poziom 899,2 mln zł, co oznacza spadek o 0,6% w porównaniu do wyników z roku poprzedniego.

Segment jubilerski we wrześniu zanotował 15,7% wzrost, osiągając przychody o wartości 53,4 mln zł. Z kolei segment odzieżowy osiągnął sprzedaż równą 40,1 mln zł, o 18,5% mniej niż w poprzednim roku.

Kanały online z kolei ze wrześniu odpowiadały za 10,3% sprzedaży (w porównaniu z 11,8% rok wcześniej).

Grupa lekko poprawiła marżę na sprzedaży, która we wrześniu wyniosła 54,8& w porównaniu do 54,7 % w analogicznym okresie rok wcześniej).Marża Grupy po dziewięciu miesiącach tego roku wyniosła 54,1%. (0,9 p.p. więcej r/r).

Kategorie: