Strona główna / Artykuły z branży / VRG chce wejść ze sprzedażą e-commerce na rynek rosyjski

VRG chce wejść ze sprzedażą e-commerce na rynek rosyjski

I to jeszcze w tym roku.

Grupa VRG intensyfikuje rozmowy by nawiązać współpracę z nowymi platformami multibrandowymi i tym samym rozszerzyć sprzedaż na kolejne rynki zagraniczne. Przed końcem 2021 r. Grupa chce rozpocząć sprzedaż w Rosji poprzez kanał e-commerce. Sprzedaż na tym rynku miałaby odbywać się za pośrednictwem lokalnego partnera e-commerce.

Grupa VRG sprzedaje swoje produkty poprzez popularne platformy e-commerce tj.: Zalando, Modivo, Limango, Factcool oraz Peek&Cloppenburg. Dzięki obecności na wiodących platformach sprzedażowych oferta marek odzieżowych dostępna jest już na 24 rynkach zagranicznych ( w Austrii, Bośnii, Chorwacji, Czechach, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Niemczech, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, na Litwie, Łotwie, Ukrainie, Węgrzech oraz we Włoszech.
Już niedługo bo w połowie listopada oferta marki Wólczanka ma pojawić się platformie – Westwing i tym samym będzie dostępna poza Polską w Czechach i na Słowacji.

W.Kruk również planuje ekspansję zagraniczną (obecnie asortyment marki na Modivo jest dostępny tylko w Polsce), jednak w niedalekiej przyszłości grupa planuje uruchomić sprzedaż również na terenie Rosji – również we współpracy z partnerem.

Ponad 20% udziału kanału internetowego w sprzedaży to cel grupy na ten rok. Narastająco, VRG zrealizowała w internecie 18,8 proc. sprzedaży w ciągu 10 miesięcy.

Kategorie: