Strona główna / Artykuły z branży / VRG cały czas do przodu,

VRG cały czas do przodu,

rośnie sprzedaż, marża i e-commerce.

W październiku bieżącego roku sprzedaż VRG S.A. osiągnęła 89,9 mln zł, jest to o 7,7% więcej, niż w tym samym okresie rok wcześniej. Narastająco w dziesięciu miesiącach roku sprzedaż wyniosła 994,9 mln zł (o 23,6% więcej r/r).

Segment jubilerski Grupy w październiku osiągnął sprzedaż o wartości 43,8 mln zł ( czyli o 14,8% więcej niż w zeszłym ubiegłym).
Segment odzieżowego miał przychody o wartości 46,1 mln zł, czyli o 1,7% więcej niż w roku ubiegłym a wzrost był notowany w kanale sklepów stacjonarnych oraz w sprzedaży internetowej.

Sieć latem przeprowadziła dużą wyprzedaż i decydowała się na znaczne obniżenie cen, aby uniknąć obciążenia zapasami w okresie zapowiadanego spadku koniunktury.

W IV kwartale bardzo dobrze radzi sobie W.Kruk z kolekcją ambasadorską Longplay, powstałą we współpracy z Natalią Kukulską i Michałem Dąbrówką.

W październiku bieżacego roku marża Grupy wyniosła 55,5% w porównaniu do 54,0% w tym samym okresie rok wcześniej. Sprzedaż online odpowiadała w październiku za 12,8% sprzedaży (w porównaniu z 11,7% rok wcześniej).

Kategorie: