Jego przesłanie to: From Tokyo to Warsaw
Jest to ogólne przesłanie marki odzieżowej Uniqlo, która właśnie otworzyła swój pierwszy sklep w Polsce. Wielkie otwarcie pop-up store w Domach Towarowych Wars Sawa Junior nastąpiło 27 października o godz. 10:00. Sklep Uniqlo znajduje się na dwóch poziomach i zajmie powierzchnię ok. 800 mkw.
W dniu otwarcia ta globalna marka odzieżowa zaprezentowała gamę produktów LifeWear, ze specjalnymi ofertami na ultralekkie puchowe kurtki, ekstramiękkie swetry z wełny merino a także rozpinane kurtki z puszystego polaru.
Uniqlo jest marką, która należy do holdingu Fast Retailing czyli jednego z wiodących japońskich koncernów handlowych z główną siedzibą w Tokio. Uniqlo jest największą z ośmiu marek Fast Retailing a pozostałe to: GU, Theory, PLST (Plus T), Comptoir des Cotonniers, Princesse tam.tam, J Brand i Helmut Lang.