a jest nim My Atelier.
Triumph, czyli marka bielizny damskiej ogłosiła stworzenie najnowszego i zarazem innowacyjnego doświadczenia w obszarze sprzedaży detalicznej, czyli My Atelier.
Pierwszy salon w tym nowym koncepcie otworzono w maju tego roku w Tainan, a niedługo po nim otworzono dwie kolejne lokalizacje tj. w Zurichu i Wiedniu.
Celem marki było stworzenie środowiska, w którym klientki będą mogły czuć się swobodnie i bez pośpiechu wybierać idealny model bielizny, korzystając przy tym z wysoko spersonalizowanej obsługi brafitterskiej, z której to słynie Triumph.
My Atelier zaprojektowanoe jako przestronną przestrzeń, która skupia się na stworzeniu ciepłego i przyjaznego otoczenia dla wszystkich odwiedzających. Koncept ten wykorzystuje naturalne, ekologiczne materiały z ręcznie wykonanymi detalami. A intymności, komfortu, głębi nadają stonowane palety kolorystyczne i zastosowane transparentne elementy wystroju, które pozwalają czuć się swobodnie i kobieco we własnej skórze.
Powierzchnie sklepowe zostały starannie zaprojektowane i niezwykle przestronne i pozwalają na swobodne i komfortowe przeglądanie asortymentu. Strefy relaksu i przymierzalnie również zostały zaprojektowane w taki sposób, aby Klientki mogły poczuć się komfortowo.
Marka Triumph w każdej lokalizacji, w której otwiera nowy koncept sklepu chce współpracować z lokalnymi artystkami, którzy stworzą unikalne dzieło sztuki inspirowane koncepcją My Atelier.