Strona główna / Artykuły z branży / Tchibo z nowym formatem w Polsce

Tchibo z nowym formatem w Polsce

i powrotem do swojego kawowego dziedzictwa.

Marka wprowadziła w Polsce nowy koncept punktów własnych, z większą przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się w Poznaniu, w Centrum King Cross Marcelin.

Przeformatowanie sklepów wynika z chęci powrotu do korzeni, to znaczy oferowania najlepszej jakości kawy i promowania kultury jej picia. Tchibo wykorzystuje przy tym swoje bogate doświadczenie, tak by zapewnić gościom nie tylko produkty najwyższej jakości. Dzięki tej odświeżonej aranżacji kawiarnie będą doskonałym miejscem na krótką przerwę w trakcie zakupów, spotkanie z przyjaciółmi i rodziną, zanurzenie się w ulubionej lekturze czy też dokończenie służbowych zadań.

Przestrzeń kawiarniana została powiększona oraz wysunięta na pierwszy plan i zaprojektowana z myślą o zróżnicowanych potrzebach odwiedzających. Zmiany w salonie to również wprowadzenie elementów cyfrowych tj. menu będzie wyświetlane na nowoczesnych ekranach, a w witrynach zamiast tradycyjnych plakatów klienci znajdą cyfrowe komunikaty.

W sklepie oprócz możliwości zakupu i wypicia kawy na miejscu, będzie można zakupić ulubioną mieszankę, wybierając spośród wariantów ziarnistych, mielonych i instant i zabrać ją do domu. Dostępna jest również pełna oferta ekspresów i akcesoriów do parzenia kawy.

Kategorie: