Strona główna / Artykuły z branży / Tatuum stawia na e- commerce

Tatuum stawia na e- commerce

i wchodzi do ekosystemu Izby Gospodarki Elektronicznej.

Tatuum to marka, która została stworzona 25 lat temu w Polsce. Marka sprzedaje swoje produkty zarówno w Polsce ja również sprzedaje stacjonarnie w Czechach, na Słowacji i Węgrzech oraz na marketplace’ach tj.: Zalando, About You czy Fashion Days. 

Handel elektroniczny zrewolucjonizował sposób działania firm i ich interakcje z rynkiem. Dzięki globalnemu zasięgowi, efektywności kosztowej, spersonalizowanym doświadczeniom i wygodzie, w połączeniu z zaawansowanymi możliwościami marketingowymi, e-commerce stał się niezwykle skutecznym kanałem sprzedaży.

Marki tj. Tatuum wykorzystują możliwości e-commerce, sprzedając zarówno we własnych sklepach internetowych, jak i na platformach zakupowych. Dzięki temu zapewniają kompleksową obsługę na każdym etapie kontaktu z klientem. Orientacja na klienta jest obecnie kluczowym elementem sukcesu.

Izba Gospodarki Elektronicznej oferuje wsparcie na każdym etapie rozwoju e-sklepów, niezależnie od ich wielkości, ze szczególnym uwzględnieniem cross-border e-commerce.

Kategorie: