Strona główna / Artykuły z branży / Stokrotka kamieniem milowym dla Maxima Grupė

Stokrotka kamieniem milowym dla Maxima Grupė

Dała im duży zastrzyk finansowy

W 2018 roku skonsolidowane przychody Maxima Grupė osiągnęły wartość 3,451 mld euro, a to wzrost o ponad 22% w porównaniu do roku 2017. Maxima otworzyła ponad 100 nowych sklepów oraz zainwestowała 88 mln euro w środki trwałe.

Zeszłej wiosny Maxima Grupė przejęło polską sieć detaliczną – Stokrotka i jak się okazało działanie to było kamieniem milowym w ich działalności, gdyż po finalizacji transakcji stali się największym litewskim inwestorem kapitałowym w Polsce. Wzrost osiągniętych przychodów wynikał głównie z przejęcia Stokrotki.

W 2018 roku otwarto 107 nowych sklepów, a większość z nich bo, aż 84 otwartych zostało w Polsce.

Kategorie: