W samym marcu wzrosła o 45%
Coccodrillo - dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej w marcu 2019 roku wypracował 14,2 mln zł przychodów. W Internecie firma osiągnęła wynik ze sprzedaży w wysokości 2,3 mln zł, co dało wzrost o 45%. Natomiast sklepy stacjonarne sieci wypracowały sprzedaż na poziomie 11,9 mln zł, a to jest spadek o 4%. Spółka wkłada wiele wysiłku w sklep internetowy, aby był przyjazny i funkcjonalny dla klientów, gdyż większość klientów ze względu na niedziele niehandlowe przenosi się do sklepu internetowego.
Pierwszy kwartał 2019 roku Coccodrillo zamknęło z wynikiem ze sprzedaży w wysokości 38,3 mln zł, a to jest 2,7% wzrost w porównaniu do pierwszego kwartału 2018 roku. Sam kanał e-commerce wypracował 6,7 mln zł przychodów, a to wynik o 24% wyższy niż w 2018 roku. Natomiast sprzedaż w sklepach stacjonarnych była niższa o niespełna 1% i ukształtowała się na poziomie 31,6 mln zł.
Grupa Coccodrillo 2018 rok zamknęła z liczbą 501 punktów handlowych. Na terenie Polski znajduje się 251 salonów franczyzowych i własnych, na terenie Unii Europejskiej