Strona główna / Artykuły z branży / Spadek sprzedaży VRG

Spadek sprzedaży VRG

Udało się jednak poprawić marże

VRG osiągnęło w październiku 2020 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości ok. 52,8 mln zł. Jest to spadek przychdów o ok. 30,6% w porównaniu z tym samym okresem czasu roku ubiegłego. Biorąc pod uwagę okres styczeń-październik 2020 roku wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 674,5 mln zł (spadek o ok. 16,9% rdr).

Segment odzieżowy (sprzedaż detaliczna) – marka Vistula, Bytom, Wólczanka i Deni Cler – w październiku br osiągnął wynik ze sprzedaży w kwocie ok. 27,8 mln zł (spadek o ok. 42,3% rdr), a w okresie styczeń-październik kanał detaliczny zanotował wynik ok. 395,0 mln zł (spadek o ok. 22,2% rdr).

Segment jubilerski (sprzedaż detaliczna) - marka W.KRUK - w październiku 2020 roku uzyskał sprzedaż na poziomie ok. 23,8 mln zł (spadek o ok. 4,9% rdr), a okresie styczeń-październik 2020 roku wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła ok. 259,5 mln zł (spadek o ok. 5,1% rdr).

Skonsolidowana marża ze sprzedaży w październiku br wyniosła ok. 55,2% i była wyższa o ok. 1,1 pp, a w okresie styczeń-październik 2020 roku skonsolidowana marża zanotowała ok. 48,6% (spadek o 3,0 pp rdr).

Kategorie: